De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens LI64LA521 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r***********@h********** 24-11-2021

Siemens afzuigkap LI64LA521: NIET DOEN!

Geschreven voor: Siemens LI64LA521

In 2020 heb ik deze afzuigkap van, ik dacht, een goed merk gekocht. Gewoon een simpel ding wat je kan inbouwen en waarmee ik de bestaande afzuigkap in mijn inbouwkeuken kon vervangen.
Wat een desillusie is deze kap! En die desillusie is ontstaan uit het feit dat de afzuigkap drie standen heeft, waarbij je op stand 1 (de minste luchtafvoer) een rustige afzuiging verwacht. Maar met een open keuken kan ik de televisie nauwelijks verstaan.
Tot nu toe heb ik twee keer een lampje moeten vervangen. Da's niet erg, maar het ringetje waarmee het glaasje wordt vastgehouden in de behuizing is volgens Siemens 'met geschikt gereedschap' te verwijderen, maar is dermate bevestigd dat deze niet zonder geweld uit de behuizing gewipt kan worden en zonder te verbuigen weer terug geplaatst kan worden. Bah, wat een afgang voor Siemens met deze kap!

Pluspunten

• ehhhhhh?

Minpunten

• Maakt veel teveel lawaai
  • Lampjes vervangen: drama!